loading...
LIVE WWE:::::::::::
live-wwe بازدید : 61 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

تریپل اچ درمقابل رومن رینز برای رسلمنیا 30؟

 مصاحبه رومن رینز

 آپدیت بر وضعیت غیبت هیت اسلیتر و آینده سین کارا واقعی

 نقشه جایگزین برای جان سینا در رسلمنیا

 

میک فولی در راء این هفته حضور دارد

والپیپر جدید باتیستا


 

 

تریپل اچ درمقابل سی ام پانک برای رسلمنیا 30؟

در اخبار پشت صحنه ، مسابقه دادن تریپل اچ در رسلمنیا 30 قطعی شده و سی ام پانک حریف احتمالی تریپل اچ هست . اما چون زمان زیادی تا رسلمنیا 30 باقی مونده ممکنه تا اون ممکنه کشتیگیر دیگه ای جای سی ام پانک رو بگیره . در صورت اینکه سی ام پانک به عنوان حریف تریپل اچ انتخاب نشد رومن رینز گزینه جایگزین هست

مصاحبه رومن رینز

شما از خانواده کشتیگیر وارد مسابقه شدید و کسانی مثل راک ، ریکیشی ، اوماگا و ... در خانواده شما بودند آیا شما سبک مبارزه خود را از آنها گرفیته اید یا سبک خود را دارید؟

شاید بعضی از حرکت های من خانوادگی باشد اما من سعی می کنم سبک خودم را داشته باشم ، ما می توانیم از حرکت های زیادی استفاده کنیم . شما به mma نگاه کنید که آنها از چه حرکت هایی استفاده می کنند

از این 13 ماهی که شیلد فعالیت داشته ، چه موقعی را مهمترین عملکرد گروه شیلد می دانید؟

قسمت مورد علاقه من در شیلد ، رسلمنیا است . چون فضایی بود که هرگز ما 3 نفر تجربه نکرده بودیم و آمادگی آن را نداشتیم . بعد از آن ، درگیری شیلد و آندرتیکر در لندن (تور اروپایی کمپانی) موقعی که ما با هلی کوپتر وارد شدیم و شو راء رو ما آغاز کردیم و با 3 کشتیگیر بزرگ مسابقه دادیم و شب بعد (اسمکدان) هم آندرتیکر رو مورد حمله قرار دادیم

نظر شما در مورد وارد شدن گروه شیلد به رینگ از میان تماشاگران؟

وارد شدن از تماشاکران برای من خیلی جذاب است چون تماشاگران از دید دیگری به ما نگاه می کنند . من در شبکه های اجتماعی این را می دانم بعضی از مردم سعی می کنند تا بلیت نزدیک راه پله سالن که ما از عبور می کنیم را تهیه کنند

آیا شما از اسپیر ادج و گلدبرگ الگو گرفته اید؟

هیچوقت اینگونه نبوده . من به اندازه ای آمادگی و تونایی دارم که حرکات را انجام دهم . من سعی می کنم در نوع خودم بهترین عملکرد را داشته باشم و قضاوت را به تماشاگران می دهم

درگیر شدن شما با دین امبروز به وقوع می پیوندد؟

از شیلد 13 ماه گذشته و به نظر می رسد که ما هر کاری انجام داده ایم و مردم از این خوششان آمده اما قبل از اینکه ما با همدیگر درگیر شویم چیز های مهم تری است که باید تماشا کنید . این سال (2014) سال شیلد خواهد بود

آپدیت بر وضعیت غیبت هیت اسلیتر و آینده سین کارا واقعی

هیت اسلیتر که برای مشکلات شخصی مدتی است از مسابقات کنار رفته قرار است قرار است در ابتدای سال 2014 دوباره به رینگ برگردد . او در تبلیغ رویال رامبل بود و احتمالا در رویال رامبل شرکت می کند

همچنین از وقتی هونیکو جایگزین سین کارا شده ، به نظر نمیاد که کمپانی بخواد با سین کارا واقعی دوباره قرار داد ببنده و برای همیشه باید اون سین کارا رو فراموش کرد

نقشه جایگزین برای جان سینا در رسلمنیا

در صورتی که با آمدن باتیستا ، جان سینا از رقابت برای کمربند های قهرمانی کنار گذاشته شود باید به سراغ افراد دیگری برای درگیری برود مهم ترین آنها ، گروه وایات فامیلی است ، احتمالا بری وایات به صورت تکی مقابل سینا در رسلمنیا حاضر خواهد شد

میک فولی در راء این هفته حضور دارد

راء این هفته ( 30 دسامبر ) آخرین راء سال 2013 است و میک فولی با توجه به چیزی که در توئیتر گذاشته احتمالا در آن شو حضور دارد و نقش بابانوئل را ایفا خواهد کرد

والپیپر جدید باتیستا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان سایت ، اومید وارم لحظات خوبی در این وب داشه باشید ... انجمن افتتاح شد ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین سایت کشتی کج از نظر شما ؟
    پي پر ويو بعدي | Next PPV


    WWE Pay-Per-Views
     Royal Rumble ....... 2014.1.26


    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 282
  • بازدید کلی : 3,343